Ny hjälm

Jag tänkte köpa en ny hjälm, men är inte riktigt säkert. Charles Owen är ju riktigt snygga, men det finns något liknande på hööks för ca 1000 kr. Man kan ju beställa från england också men de blir ändå dyrare.
Den till höger är Charles Owen medan den till vänster är från hööks.
Charles Owen Wellington Classic Riding Hat
Vi har också Charles Owen Fiona Hat. Som kostar ca 2000 kr.
Charles Owen  Fiona
Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra.
Jennifer | 2011-01-09 @ 13:23:22

Jag fick en såndär hööks hjälm i julklapp men den satt jätte konstigt tycker jag och den var hög:) charlesowen är mkt snyggare, fast dyrare då;)

Emma-Sofie | 2011-01-09 @ 15:17:39

Ja, det är synd. Jag har inte provat hööks hjälmen, men kan tänka mig att den är ute ur bilden nu :)

Malin | 2011-01-14 @ 22:01:50

Vilken ska du köpa? :)

Emma-Sofie | 2011-01-15 @ 19:55:14

Är inte helt hundra på att köpa, måste spara först. Har ca 500 kvar att spara så får vänta till den 20:de. Haha. Men valen står mellan Charles Owen fiona's hat, Charles Owen wellington classic eller Jacson Wen. Men om det blir en hjälm så tror jag att det blir någon charles owen. Men Jacson Wen var lite billigare så.. Bra fråga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0