idag ska jag..

Oj! har inte bloggat på en evighet nu men det är ju ändå ingen så läser så. :P
Men nu har jag inget att göra så skriver lite här.
Nu på morgonen ska jag gymma med Emma-sofie på friskis och svettis, behöver nog det.
Och om det blir varmare så ska vi åka till ridhus med El Fakhir men det är ju 25 minus! :O så vi får se om det går. Egentligen så skulle jag dressyrträna för en tränare men nu så har vi ställt in det pgra at det var för kallt :( Men han måste ju ändå träna så då åker vi kanske vi åker och tränar själva istället, vill hoppa med vi får se.

Och med Caramelle blir det uteritt tror jag om det inte är för kallt för det också. Jäkla vinter! det ska ju fan vara vår nu :(
Har lagt upp massor av videoklipp på youtube på Caramelle och El fakhir så det är bara att kollla: www.youtube.com/ElfakhirCaramelle
Har bestämt att jag ska blogga lite oftare nu! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0