Träning

Vi somnade vid fyra igår. Jag tror jag somnade först, helt otroligt! Jag brukar alltid somna sist!
Anna hade ställt klockan på nio imorse. Usch. Var typ helt död. Döda käkar mycket till frukost också, 4 mackor och 2 kakor XD
Så jag tänkte jag måste vara hälsosammare när jag kommer hem. Så jag åt knappt en halv tallrik soppa till lunch och sen åkte jag och gymma i 1,5 timme. Skit jobbigt då det var ett tag sen. Kommer inte att kunna gå imorgon.
När jag kom hem så åt jag mat enligt tallriksmodellen! Wow!
Sedan var det bara att gå till stallet för att longera sockerpullan :P Det gick bra för henne men inte för mig, haha. Hade helst viljat ligga i en hög och sova. Så totalt sov jag 5 timmar i morse, och på 5 timmar så tränade jag.
Om rykta kallas träning.. Vilket det kanske gör...
Nu på kvällen åt jag en apelsin medan jag kollade på solsidan. Har nyss sett ponnyakuten. Guud vad jag längtar till ridlägret i sommar. 3 Veckor från Vattholma, jippi! (Inget fel på vattholma) Kände riktigt sommar känslan på ponny akuten. Saknar sommarn.
Ja, det var min dag.
alexandra | 2011-01-24 @ 13:03:07

faaaaaaaaaan vad kul det kommer bli :D:D<333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0