TÄVLING

Ja, idag var det dressyrtävling på UPK :) Hästen kändes jättefin på framridningen men tyvärr tyckte hon domarbordet och läktaren var waaay too mutch.. Men vi red ändå ihop en bra % och jag är nöjd. Tycker man inte kan vara så besviken eftersom det var vår första tävling i år, och vi har bara ridit ute hela vintern eftersom vi inte har nått ridhus =( Och som Fia sa idag, att om det hade vart för ett år sen så hade hon inte ens gått in på banan. Robin har förändrats såå mycket, och jag älskar henne <3
Sen när vi kom hem så red jag en busig Jumper med sällskap av mamma och Fia. Vet inte riktigt om vi ska åka på nån hopptävling på söndag med Jumper, hehe alltid så bra planerat..
Kände bara att jag var tvungen att skriva för min egen skull, liksom komma ihåg allt xd Åh, är så himla less på vintern och vill ha sommar nuuuuu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0