Motionera!!

Första skoldagen.. Jobbigt! Jag vaknade kvart i sju! Herregud.. Kan knappt tro det.
2 dagar till bara, sedan är det helg för mig. På fredag så ska jag fira mormor och morfars bröllopsdag, så då blir jag ledig den dagen för att hinna rida innan vi ska iväg.
Tack vare hemkunskapen så har jag ätit 2 bullar idag, känner mig som värsta fettot. Och nu sitter jag vid datan. Inte bra. Angående mitt tränings schema samma sak, inte bra. Jag skulle springa, men som vägarna ser ut nu så går det inte. Det blir mer "Bambi" av det hela. Så jag tänkte, varför inte springa inne? Så nu ska jag dra mot vardagsrummet, där jag kan jogga stillastående medan jag kan kollar på tv. Eller ska jag ta trappan? Det är jävligt bra motion att springa upp och ner för trappan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0