Konstig dröm

Jag hade världens konstigaste dröm inatt.
En av mina kompisar skulle komma på besök (hon bor långt här ifrån). Sen när hon kom betedde hon sig jättekonstigt och då frågade jag varför. Då sa hon att det var super hemligt och att jag inte fick berätta för någon att jag visste hemligheten. " Det är någon som försöker döda alla som har bdb, och jag står på tur. " Då började vi gömma oss på olika ställen och helt plötsligt är vi i en stor arena där vi ser lejon slåss mot varann. Då kommer tanten som ska döda alla som har bdb och vi rymmer genom att slänga oss på en helikopter och åker iväg. Sen åker kompisen tillbaka hem och jag blir fast i en öknen där jag åker bil ( en sån där som dansken har på SATC 2) med en amerikansk armé trupp. Efter det så ska jag bowla med klassen. Då berättar jag hemligheten för Josefine. Sen hittar jag Hanna som jag också berättar hemligheten för. Så då vet vi alla tre, så vi fortsätter att gömma oss. Sen vaknade jag.




Malins citat:
" Man drömmer om det man tänker på "


Nej, så är det inte den här gången :)
Jossan | 2011-01-20 @ 16:12:35

Haha ni är så cp haha ni bloggar värsta seriöst xd och har inga läsare ..ni är roliga ni d haha <3

Emma-Sofie | 2011-01-22 @ 10:54:30

Det är ju det som är meningen. Man har världens bästa blogg men ingen läser den. Det är skönt. Man kan skriva om vad man vill utan att en massa dåliga kommentarer trillar in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0