Igår och idag :

Igår så åkte Rebecca och jag till Ingvasta och red Epoxy i ridhuset. Han är så fin! :)
Sen åkte vi till kunsta och så tömkörde vi Caramelle. Det var verkligen kul och det tyckte hon med. Hon sprang som en galning. Jag hade svårt att hänga med..
Idag så har jag ridit Caramelle. Jag säger det asså wow! Först gick vi ner på bertils bana, skritta, trava och galoppera lite. Men det var så himla mycket snö och svårt för Caramelle så jag red ut också. Först typ på en väg sen ner under tåget och sen tillbaka. Först så började hon lite stel och så men sen så blev hon så himla fin. Fattade galopp från skritt och sen göra halt från galopp :D Men hon ville inte fatta höger galopp så då hållde hon på och dumma sig. Men tillslut gjorde hon det och då la jag av med galoppen och travade av henne istället. Är jätte nöjd med henne :D
Nu ska jag vara hemma lite och ta det lungt. Sen ska jag och Rebecca till kunsta igen för att vi ska ta in hästarna. Direkt efter det ska vi åka till Emma-sofies stall och rida Goda för att de är bortresta. Rider ut någonstans:)
Sen efter ska vi fodra 18-målet. Väldigt mycket idag med det är bara kul :D
Längtar så himla mycket till söndag för då ska vi provrida El Fakhir! :D
Han är en vallack, född 2006, brun d-ponny, korsning mellan Welsh cob och Arabiskt fullblod. Han är jätte snygg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0