Hej :)

Har haft en jätte jobbig dag idag. Först kom Annso och hämtade Rebecca och mig kl 10 för att vi skulle åka och hämta Ina för att flytta henne till det stall där Epoxy står.
Sen fixade vi Epoxy och jag provred honom. Han var väldigt stor 172 cm :P Men han var jätte fin! :D Så nu ska Rebecca och jag rida han ibland på helgerna :D Det är jätte lyxigt för det finns ridhus också, skont!
Rebecca fotade, ska lägga upp de så fort jag har hittat sladden till kameran.
Efter det så skjutsade Annso oss till kunsta för vi hade intag.
Rebecca red Caramelle på banan med typ 1 m snö, hon var väldigt seg med jag tror det var för att hon tyckte det var jobbigt. Hon blev väldigt svettig!
Sen kom jag hem vid halv sex :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0