Stark häst=ont i armarna

Idag har jag både tömkört Isak och ridit Robin :) Det är alltid så kul att tömköra lillen för han tycker det är jätteroligt! Han blir som en liten mini dressyr häst, böjer på nacken och lyfter högt på benen ;p
Lisa och jag tog Robin och Jumper en runda, träffade också Jennifer och Malin på åkern, så vi red där ett tag! I början var Robin super stark och sen i galoppen trodde jag att mina armar skulle gå sönder, men ju mer vi galopperade så gick det bättre och bättre :)
Och sen på slutet gick hon asbra! Finisen ♥

Vet inte om jag skulle kolla på film med dom andra senare, men dom ringer aldrig :p
Och imorgon kommer en film jag har beställt, Dear John :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0