Gud vad jobbigt!

Först åkte jag skidor till stallet, det var så jäkla jobbigt! Jobbigare än att gå, men åkte bara för att vi skulle tolka.
Sen stressa med att ta in alla hästar för jag skulle rida med Anna halv fyra. Mockade, fixade höpåsar, kraften och sen fixade jag Caramelle hon fick ha rosa schabrak och rosa benlindor, hon var så söt! :)
Rebecca tolkade efter Caramelle, hon verkade tycka det var jätte kul. Vi red hånsta vägen, jag saktade in Caramelle så att jag kunde galoppera ifatt Anna och Robin. Hon stod på stället och typ var jätte upphetsad sen så stack hon med mig, haha XD Är super duper nöjd med Caramelle! :D<3
Blev inte direkt så lungt ridpass, men vi åker till ridhuset någon annan dag så hon får ta det lungt imorgon istället :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0